close
مجتمع فنی تهران
بررسی چالش برندسازی در شرکت های بیمه
در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلیتالار گفتمانآرشیوعضویتورودنقشه سایتخوراکتماس با ماطراح قالبمترجم قالب
درباره مــا
با سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی, ضمن عرض خوشآمد خدمت شما کاربر محترم از شما تقاضا میگردد تا جهت استفاده از مطالب سایت ابتدا از طریق فرم عضویت در سایت ثبت نام نمایید و سپس پس از ورود به بخش حساب کاربری خود اقدام به مشاهده مطالب مورد نظر خود در این سایت نمایید. ضمنا، با توجه به حجم بالا و تعداد بسیار زیاد مقالات موجود در سایت شما میتوانید با وارد نمودن کلمات کلیدی و یا عنوان موضوع تحقیق خود در قسمت serch و یا جستجوی سایت تمامی مقالات مرتبط با موضوع دلخواه خود را بیابید. همچنین در صورتی که به هر دلیل موفق به یافتن مقالات مرتبط با موضوع درخواستی خود نشدید و یا قصد دریافت متن کامل یکی از مقالات موجود در سایت ما را بصورت فایل word داشتید, شما میتوانید با ارسال موضوع و یا کلمات کلیدی تحقیق خود از طریق ایمیل پشتیبانی سایت به ما درخواست نمایید تا مقالات مرتبط با موضوع شما برای شما به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال گردد. ضمنا، خاطرنشان میگردد ما آرشیو بیش از ده هزار مقاله حقوقی را در اختیار داریم که به تدریج در حال ارسال و قرار دادن مقالات فوق الذکر بر روی سایت خود یعنی سایت www.marjaehoghoogh.ir میباشیم بنابر این ممکن است موضوعی که شما به دنبال مقالات مرتبط با آن میگردیم هنوز بر روی سایت بارگزاری نشده باشد بنابر این حتما، علاوه بر جستجو در میان مقالات قرار گرفته شده در سایت موضوع یا کلمات کلیدی مد نظر خود را از طریق ایمیل پشتیبانی برای ما ارسال نمایید تا پس از جستجوی گروه حقوقی ما در میان تمامی مقالات آرشیو شده مرتبط ترین مقالات با موضوع درخواستی شما برای شما از طریق ایمیل ارسال گردد. ایمیل پشتیبانی سایت عبارت میباشد از: marjaehoghoogh@gmail.com با تشکر مدیریت سایت مرجع حقوق
موضوعات
  • بانک مقالات حقوقی
  • نویسندگان
    آرشیو
  • شنبه 02 بهمن 1395
  • جمعه 01 بهمن 1395
  • پنجشنبه 30 دی 1395
  • چهارشنبه 29 دی 1395
  • سه شنبه 28 دی 1395
  • دوشنبه 27 دی 1395
  • يکشنبه 26 دی 1395
  • شنبه 25 دی 1395
  • جمعه 24 دی 1395
  • پنجشنبه 23 دی 1395
  • چهارشنبه 22 دی 1395
  • سه شنبه 21 دی 1395
  • دوشنبه 20 دی 1395
  • يکشنبه 19 دی 1395
  • شنبه 18 دی 1395
  • جمعه 17 دی 1395
  • پنجشنبه 16 دی 1395
  • چهارشنبه 15 دی 1395
  • سه شنبه 14 دی 1395
  • دوشنبه 13 دی 1395
  • يکشنبه 12 دی 1395
  • پنجشنبه 09 دی 1395
  • چهارشنبه 08 دی 1395
  • سه شنبه 07 دی 1395
  • يکشنبه 05 دی 1395
  • شنبه 04 دی 1395
  • جمعه 03 دی 1395
  • پنجشنبه 02 دی 1395
  • چهارشنبه 01 دی 1395
  • سه شنبه 30 آذر 1395
  • دوشنبه 29 آذر 1395
  • يکشنبه 28 آذر 1395
  • شنبه 27 آذر 1395
  • جمعه 26 آذر 1395
  • پنجشنبه 25 آذر 1395
  • چهارشنبه 24 آذر 1395
  • سه شنبه 23 آذر 1395
  • دوشنبه 22 آذر 1395
  • يکشنبه 21 آذر 1395
  • شنبه 20 آذر 1395
  • جمعه 19 آذر 1395
  • پنجشنبه 18 آذر 1395
  • چهارشنبه 17 آذر 1395
  • سه شنبه 16 آذر 1395
  • دوشنبه 15 آذر 1395
  • شنبه 13 آذر 1395
  • جمعه 12 آذر 1395
  • پنجشنبه 11 آذر 1395
  • چهارشنبه 10 آذر 1395
  • سه شنبه 09 آذر 1395
  • دوشنبه 08 آذر 1395
  • يکشنبه 07 آذر 1395
  • شنبه 06 آذر 1395
  • جمعه 05 آذر 1395
  • پنجشنبه 04 آذر 1395
  • چهارشنبه 03 آذر 1395
  • سه شنبه 02 آذر 1395
  • دوشنبه 01 آذر 1395
  • يکشنبه 30 آبان 1395
  • شنبه 29 آبان 1395
  • جمعه 28 آبان 1395
  • پنجشنبه 27 آبان 1395
  • چهارشنبه 26 آبان 1395
  • سه شنبه 25 آبان 1395
  • دوشنبه 24 آبان 1395
  • يکشنبه 23 آبان 1395
  • شنبه 22 آبان 1395
  • جمعه 21 آبان 1395
  • پنجشنبه 20 آبان 1395
  • چهارشنبه 19 آبان 1395
  • سه شنبه 18 آبان 1395
  • دوشنبه 17 آبان 1395
  • يکشنبه 16 آبان 1395
  • شنبه 15 آبان 1395
  • جمعه 14 آبان 1395
  • پنجشنبه 13 آبان 1395
  • چهارشنبه 12 آبان 1395
  • سه شنبه 11 آبان 1395
  • دوشنبه 10 آبان 1395
  • يکشنبه 09 آبان 1395
  • شنبه 08 آبان 1395
  • جمعه 07 آبان 1395
  • پنجشنبه 06 آبان 1395
  • چهارشنبه 05 آبان 1395
  • سه شنبه 04 آبان 1395
  • دوشنبه 03 آبان 1395
  • يکشنبه 02 آبان 1395
  • آخرین کاربران

    بررسی چالش برندسازی در شرکت های بیمه

    5 بازدید چهار شنبه 22 / 10 / 1395 بانک مقالات حقوقی,دانلود و مشاهده متن بیش از هزاران مقاله با موضوع حقوق بیمه با فرمت های word و pdf,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0
    آشنایی با چالش برندسازی در شرکت های بیمه,برندسازی به چه معناست,بررسی شیوه های برندسازی در صنعت بیمه,روشهای برندسازی,از چه مکانیزمهایی میتوان در برندسازی استفاده نمود,برندسازی به چه معناست,تعریف برندسازی

    چالش برندسازی در شرکت های بیمه

     

    نوشته شده توسط محمد عاملی   

    در حال حاضر ویژگیهایی بارز صنعت بیمه در ایران مواردی چون بازار پر رقابت، بیمه نامه هایی با کاهش فزاینده سود نهایی و قیمت گذاری فاقد تعرفه است. با این وضعیت مدیران شرکت های بیمه نه تنها تحت فشار مضاعفی برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی خود هستند بلکه برای تصاحب سهم بیشتری از مشتریان نیز با دشواری مواجه شده اند.
    یکی از راههایی که شرکت های بیمه به واسطه آن به مقابله با مشکلات پرداخته اند، توسعه دامنه محصولات برای تنوع ارائه خدمات و بازسازی برند به منظور حمایت از این امر است. به طور کلی اغلب شرکت های بیمه درگیر مواجهه با بسیاری از موانع مانند توانایی ایجاد اعتماد در برار انتظارات مشتریان هستند.

    یکی از راه حل های قابل توجه آن است که شرکت های بیمه با برند خود به صورت یک دارایی استراتژیک رفتار نمایند. برای نمونه آنها باید مشخص کنند که تا چه میزان از برند خود برای رسیدن به اهداف شرکت در بازار خدمات مالی بدون کاهش ارزش ویژه فعلی برند خود استفاده کنند تا باعث تأثیرگذاری بر مشتریان رقبا شود و موجب افزایش حجم پایگاه اصلی مشتریان شرکت گردد.

     

    صنعت بیمه صنعتی مخاطره آمیز است
    بزرگترین چالش صنعت، این است که برندهای بیمه (شرکت های بیمه) به صورت سنتی در بازار جایگاه یابی شده اند و این دیدگاه در سیر سالها چندان متحول نشده است. تداعی برندهای بیمه به صورت معمول در ثبات، ایجاد اعتماد و جلوگیری از مواجهه با ریسک از طریق طراحی و ارائه مجموعه ای از محصولات استاندارد است. البته برندهای خدمات مالی عموماً مبتنی بر ایجاد تأمین درازمدت مالی از طریق خدمات ذاتاً دارای ریسک و انتخاب سرمایه گزاری هستند.
    این در حالی ایت که در بازارهای کشورهای توسعه یافته وضعیت دگرگون شده و شرکت های بیمه بین المللی نظیر استیت فارم و آل استیت برند خود را بر همراهی در زمان بحران و یا مقابله با آن بنا نهاده اند. این شکل از جایگاه یابی در ذهن مشتری به آنها اعتبار فروش محصولات بدون ریسک را به مشتریان آنها برای حفظ خانواده و اموالشان را داده است اما چالش برندسازی از زمانی آغاز می گردد که حوزه کاری شرکت های بیمه به ارائه محصولات و خدمات در زمینه هایی با ریسک ذاتی بالا می رسد. واقعیتی دیگر نیز وجود دارد که هسته اصلی مشتریان بیمه های اموال و غرامتی به دلیل سوابق نامطلوب ممکن است مشکلاتی در تطابق با پیامهای برند شرکت داشته باشند.
    با این وجود صنعت بیمه باید به نحوی با ثبات به ارائه پیشنهادات خود به مشتریان ادامه دهد و امیدوار به جذب و نگهداری مشتریان باشد. حرکت در بازار خدمات مالی می بایست از طریق تأکید بر سابقه و خوشنامی صنعت صورت گیرد و شرکت بیمه باید به صورت داخلی و خارجی بیمه را به عنوان عنصری اساسی به تصویر آینده مالی مشتری پیوند یزند. در این میان شرکت هایی موفق می شوند که اهمیت استراتژی برند را به عنوان بخشی حیاتی از استراتژی عمومی کسب و کار دریابند. استراتژی برند نقشی اساسی در استقرار و توسعه محتوای
    مدعیات و تعهدات بیمه گران دارد و در نهایت تصویر نوین شرکت ها و به پیرو آنها صنعت را شکل می دهد.

    ایجاد ارزش ویژه برند پایدار
    یکی از بزرگترین مشکلاتی که شرکتهای بیمه در ایجاد ارزش ویژه برند با آن مواجه هستند، پیش انگاره های ذهنی درباره شرکتهای خدمات مالی است. اغلب مصرف کنندگان تمیز درستی میان بخشهای مختلف خدمات مالی نمی دهند. لذا انتقال موفق در این بازار مستلزم آن است که شرکتهای بیمه نسبت به بازتعریف زمینه کلی برنامه ریزی خدمات خود اقدامی جدی نمایند.
    حتی بدون ایجاد چنین ارتباطی بسیاری از شرکتها شروع به تحریک مشتریان نسبته به تأمین مالی آنها نموده است. برای مثال شرکت بیمه استیت فارم اقدام به ایجاد آگاهسازی مشتریان درخصوص تمایز در صندوقهای مشترک و بخش بیمه خود نموده است. تغییر نام و نامگذاری محصول برای این منظور کافی نیست. توانایی سازمان برای ایجاد ذهنیت جدید با تاکید بر انتقال از فشار عرضه محصولات جدید به ارائه
    راه حلهای کامل زمینه خدمات مالی برای صنعت بیمه ایران امری حیاتی است.

     

    ورود به حوزه های جدید
    سریعترین راه برای یک شرکت بیمه جهت دستیابی به قابلیت در خدمات مالی و ایجاد این قابلیت از طریق جذب مشتریان جدید است. این رویکرد به شرکت جذب کننده امکان می دهد تا از قابلیت فعلی برند خود با اعمال اثر هاله ای استفاده کند و به تدریج آن را به سمت دلخواه هدایت نماید. تا به امروزه هیچ شرکتی به درستی از این راه استفاده نکرده و اغلب رویکردی محافظه کارانه و یا تقلیدی را برگزیده اند.
    دستیابی به شایستگی از دیدگاه مشتریان در واقع چالشی درون و برون سازمانی است. کارکنان شرکت بیمه باید بهترین سفیران آن کسب و کار باشند. برای مثال در صنعت بیمه ایران، نمایندگان بیمه عمدتاً به عنوان افرادی با دانش متوسط درباره محصولات  بیمه ای شناخته
    می شوند. لذا لازم است این افراد و کلیه کسانی که مسئول ارائه اطلاعات درباره شرکت و یا در نقطه تماس با مشتری هستند، آموزشهای مورد نیاز برای ایفای نقش مشاور بودن برای مشتریان را ببینند. بدون این پشتوانه، نمایندگان بیمه که به عنوان اصلی ترین نقطه تماس با مشتری محسوب می گردند قادر نخواهند بود که فروشی پایدار و موثر انجام دهند و پیام رسانی خارجی اثربخش و مثبت درباره شایستگی در زمینه ارتباطات برند شرکت و همچنین ارتباط با مشتری محقق نمی شود.

     

    زمینه های جدید برای پژوهش
    شرکت های موفق در برند سازی باید به دنبال تعادل مناسب میان پیام مربوط به شایستگی های خدمات و عدم تضاد آن با تداعی گرهای مبتنی بر سوابق شرکت باشند. ایجاد این تعادل مستلزم شناخت موانع ادراکی، خدمات مالی شرکتها و الگوهای نفوذ در خرید بیمه نامه است. لذا یکی از وظایف نهادهای ناظر و فعال در صنعت بیمه شناسایی راههای مناسب جهت ایجاد تمایز و تثبیت جایگاه برند شرکت های بیمه در اذهان بیمه گذاران و همچنین شناسایی رفتار مصرف کنندگان در حوزه های خرد و کلان به منظور طراحی راه حل های جامع مالی و ایجاد وفارداری در میان مشتریان می باشد.

     

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی

    تبلیغات
    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 2301
      کل نظرات : 54
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 3
      تعداد اعضا : 223
      کاربران آنلاين
      01. alirezaaskari
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 492
      بازديد ديروز : 1,948
      بازديد کننده امروز : 136
      بازديد کننده ديروز : 201
      گوگل امروز : 85
      گوگل ديروز: 88
      بازديد هفته : 6,428
      بازديد ماه : 18,307
      بازديد سال : 18,307
      بازديد کلي : 127,586
      اطلاعات شما
      آي پي : 54.204.138.206
      مرورگر :
      سيستم عامل :
    مطالب جدید
    • راهنمای استفاده از مقالات سایت www.marjaehoghoogh.ir
    • بررسی فقهی و حقوقی معیار سن بلوغ
    • بررسی مسولیت جزایی اطفال و کودکان در حقوق کیفری
    • آشنایی با پولشویی الکترونیکی و ابعاد حقوقی آن
    • آشنایی با اثرات پولشويي و راههاي قانونی مقابله با آن
    • آشنایی با پدیده نو ظهور شرخری و شیوه های برخورد قانونی با آن
    • آشنایی با تعریف جرم رشوه
    • آشنایی با جرم احتکار و مجازاتهای قانونی آن
    • آشنایی با جرم اخاذی و مجازات قانونی آن
    • آشنایی با جرم اخفای اموال و مجازات قانونی آن
    • آشنایی با جرم قاچاق مشروبات الکلی و مجازات قانونی آن
    • آشنایی با جرم گرانفروشی و مجازاتهای پیشبینی شده آن در قانون
    • آشنایی با عنوان مجرمانه برداشت قيمت مازاد در فروش اجناس
    • آشنایی با ماهیت جرایم اقتصادی و مجازات قانونی آن
    • آشنایی با مجازات اختلاس کنندگان به حقوق عمومی
    • آشنایی با مجازات گدایان و متکدیان خیابانی
    • آشنایی با مسولیت کیفری عرضه کنندگان محصولات صنعتی
    • آشنایی با موارد پرداخت دیه از بیت المال
    • آشنایی با نحوه وصول اموال مال باختگان انواع جرایم
    • آشنایی با نقش عوامل فرهنگي و اقتصادي بر ارتکاب جرم از سوی مجرمین
    • آیا زیرمیزی گرفتن جرم است
    • آشنایی با ارتباط فقر با قانون گریزی و شکل گیری آسیب اجتماعی
    • آشنایی با جرم ارتشا و اختلاس و مجازات قانونی آن
    • آیا میدانید اموال ناشی از ارتشاء به نفع چه کسی یا نهادی ضبط می شود
    • آیا انتشار نام مفسدان اقتصادی یكی از نقاط قوت قانون جدید مجازات اسلامی میباشد
    • آشنایی با بحثی تاریخی اقتصادی فقهی درباره دیات ششگانه
    • بررسی چگونگی برخورد بدون اغماض با دانه درشت های اقتصادی
    • بررسی 41 پرسش و پاسخ در مورد ساعات کار واضافه کاري کارگران در حقوق کار ایران
    • بررسی بیش از 77 پرسش و پاسخ در مورد شرايط كار کارگران در حقوق کار ایران
    • بررسی آثار برخی از قواعد فقهی بر بازار کار
    • بررسی آثار فعالیت شركتهای هرمی و وضعیت حقوقی آنها
    • آشنایی با جایگاه حمایتی کارگران پاره وقت در قانون کار ایران
    • آشنایی با ارکان و وظایف و اختیارات سازمان بین المللی کار
    • آشنایی با شرایط کار در زندان و نقش آن در باز پروری زندانیان
    • آشنایی با ضوابط و قواعد اخلاق کاری در محیط کار
    • آشنایی با مراجع رسیدگی اداری مراجع مربوط به اختلاف کارگر و کار فرما
    • آشنایی با مراجع رسیدگی به اعتراض کارگران و کارمندان در حقوق موضوعه ایران
    • آشنایی با مرجع شکایت خودداری کارفرما از پرداخت حق بیمه کارگران
    • آشنایی با مفهوم لفظی و حقوقی کارگاه در حقوق کار ایران
    • آشنایی با ویژگی های حقوق کار ایران
    • آیا جلوگیری از کار کردن زن بتوسط شوهر قانونی است
    • آشنایی با آیین نامه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار
    • آشنایی با موارد اختلاف کارگر و کارفرما در قراردادهای کار
    • آشنایی با چگونگی اخذ تضمین از پیمانکاران در حقوق کار
    • بررسی شرایط و مزایای از کارافتادگی کارگران در قانون تامین اجتماعی
    • بررسی اصلاحیه مواد ۴۸ ۵۰ ۱۱۱ قانون آیین دادرسی کار ایران
    • آشنایی با شرایط و اما و اگرهای قانون مرخصی شیردهی زنان شاغل
    • بررسی شرایط امکان الحاق به مقاوله نامه های مربوط به اشتغال
    • آشنایی با امنيت شغلي و تنگناهاي اقتصادي
    • آشنایی با امنيت شغلي و جايگاه آن در حقوق كار ایران
    مطالب پربازدید
    • آشنایی با آلودگی هوا و حقوقی که مدام تضییع می شود
    • آشنایی با وظايف و اختيارات قانوني قيم در حقوق مدنی و امور حسبی ایران
    • بررسی عقد وقف و شرایط فروش و انتقال مال موقوفه
    • حقوق ورزشی و تربیت بدنی
    • آشنایی با محاسن و معایب شورای حل اختلاف
    • نحوه شکایت و مدارک مورد نیاز علیه قضات
    • هويت حقوق بشر و قرآن از امت يگانه تا امتهاى بسيار
    • بررسی رویکرد حقوق کیفری و جزایی ایران در رابطه با مقابله با جرائم علیه اموال و مالکیت --120 صفحه
    • راهنمای استفاده از مقالات سایت www.marjaehoghoogh.ir
    • بررسی ماهیت حقوقی خطای ورزشی و مسئولیت ورزشکارها از نظر حقوقی و کیفری
    مطالب تصادفی
    • بررسی صیانت از حقوق مخترع، از ثبت تا تجاری‌سازی
    • آشنایی با کتاب ودیعه تحریرالوسیله امام خمینی ره
    • آشنایی با مفهوم و گونه های مختلف عدالت اجتماعی در حقوق
    • بررسی قتل شبه عمد در هوای آلوده و مسئولیت رئیس‌جمهور، دولت و مدیریت شهری
    • آشنایی با تصمیمات کمیسیون ماده ۵ حقوق مجاوران و تراکم فروشی شهرداریها