close
مجتمع فنی تهران
بررسی چالش برندسازی در شرکت های بیمه
در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلیتالار گفتمانآرشیوعضویتورودنقشه سایتخوراکتماس با ماطراح قالبمترجم قالب
درباره مــا
جهت دریافت کارت شارژ هدیه ایرانسل-همراه اول-رایتل و تالیا اینجا را کلیک نمایید یا به سایت www.shargekon.ir مراجعه نماییدبا سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی, ضمن عرض خوشآمد خدمت شما کاربر محترم از شما تقاضا میگردد تا جهت استفاده از مطالب سایت ابتدا از طریق فرم عضویت در سایت ثبت نام نمایید و سپس پس از ورود به بخش حساب کاربری خود اقدام به مشاهده مطالب مورد نظر خود در این سایت نمایید. ضمنا، با توجه به حجم بالا و تعداد بسیار زیاد مقالات موجود در سایت شما میتوانید با وارد نمودن کلمات کلیدی و یا عنوان موضوع تحقیق خود در قسمت serch و یا جستجوی سایت تمامی مقالات مرتبط با موضوع دلخواه خود را بیابید. همچنین در صورتی که به هر دلیل موفق به یافتن مقالات مرتبط با موضوع درخواستی خود نشدید و یا قصد دریافت متن کامل یکی از مقالات موجود در سایت ما را بصورت فایل word داشتید, شما میتوانید با ارسال موضوع و یا کلمات کلیدی تحقیق خود از طریق ایمیل پشتیبانی سایت به ما درخواست نمایید تا مقالات مرتبط با موضوع شما برای شما به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال گردد. ضمنا، خاطرنشان میگردد ما آرشیو بیش از ده هزار مقاله حقوقی را در اختیار داریم که به تدریج در حال ارسال و قرار دادن مقالات فوق الذکر بر روی سایت خود یعنی سایت www.marjaehoghoogh.ir میباشیم بنابر این ممکن است موضوعی که شما به دنبال مقالات مرتبط با آن میگردیم هنوز بر روی سایت بارگزاری نشده باشد بنابر این حتما، علاوه بر جستجو در میان مقالات قرار گرفته شده در سایت موضوع یا کلمات کلیدی مد نظر خود را از طریق ایمیل پشتیبانی برای ما ارسال نمایید تا پس از جستجوی گروه حقوقی ما در میان تمامی مقالات آرشیو شده مرتبط ترین مقالات با موضوع درخواستی شما برای شما از طریق ایمیل ارسال گردد. ایمیل پشتیبانی سایت عبارت میباشد از: marjaehoghoogh@gmail.com با تشکر مدیریت سایت مرجع حقوق
موضوعات
  • بانک مقالات حقوقی
  • نویسندگان
    آرشیو
    آخرین کاربران
    دریافت شارژ انواع سیمکارتهای ایرانسل-همراه اول-رایتل و تالیا فقط با یک کلیک
    جهت دریافت شارژ هدیه سیمکارتهای ایرانسل-همراه اول-رایتل و تالیا لطفا، اینجا را کلیک نمایید یا به سایت www.shargekon.ir مراجعه نمایید. با تشکر

    بررسی چالش برندسازی در شرکت های بیمه

    10 بازدید چهار شنبه 22 / 10 / 1395 بانک مقالات حقوقی,دانلود و مشاهده متن بیش از هزاران مقاله با موضوع حقوق بیمه با فرمت های word و pdf,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0
    آشنایی با چالش برندسازی در شرکت های بیمه,برندسازی به چه معناست,بررسی شیوه های برندسازی در صنعت بیمه,روشهای برندسازی,از چه مکانیزمهایی میتوان در برندسازی استفاده نمود,برندسازی به چه معناست,تعریف برندسازی

    چالش برندسازی در شرکت های بیمه

     

    نوشته شده توسط محمد عاملی   

    در حال حاضر ویژگیهایی بارز صنعت بیمه در ایران مواردی چون بازار پر رقابت، بیمه نامه هایی با کاهش فزاینده سود نهایی و قیمت گذاری فاقد تعرفه است. با این وضعیت مدیران شرکت های بیمه نه تنها تحت فشار مضاعفی برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی خود هستند بلکه برای تصاحب سهم بیشتری از مشتریان نیز با دشواری مواجه شده اند.
    یکی از راههایی که شرکت های بیمه به واسطه آن به مقابله با مشکلات پرداخته اند، توسعه دامنه محصولات برای تنوع ارائه خدمات و بازسازی برند به منظور حمایت از این امر است. به طور کلی اغلب شرکت های بیمه درگیر مواجهه با بسیاری از موانع مانند توانایی ایجاد اعتماد در برار انتظارات مشتریان هستند.

    یکی از راه حل های قابل توجه آن است که شرکت های بیمه با برند خود به صورت یک دارایی استراتژیک رفتار نمایند. برای نمونه آنها باید مشخص کنند که تا چه میزان از برند خود برای رسیدن به اهداف شرکت در بازار خدمات مالی بدون کاهش ارزش ویژه فعلی برند خود استفاده کنند تا باعث تأثیرگذاری بر مشتریان رقبا شود و موجب افزایش حجم پایگاه اصلی مشتریان شرکت گردد.

     

    صنعت بیمه صنعتی مخاطره آمیز است
    بزرگترین چالش صنعت، این است که برندهای بیمه (شرکت های بیمه) به صورت سنتی در بازار جایگاه یابی شده اند و این دیدگاه در سیر سالها چندان متحول نشده است. تداعی برندهای بیمه به صورت معمول در ثبات، ایجاد اعتماد و جلوگیری از مواجهه با ریسک از طریق طراحی و ارائه مجموعه ای از محصولات استاندارد است. البته برندهای خدمات مالی عموماً مبتنی بر ایجاد تأمین درازمدت مالی از طریق خدمات ذاتاً دارای ریسک و انتخاب سرمایه گزاری هستند.
    این در حالی ایت که در بازارهای کشورهای توسعه یافته وضعیت دگرگون شده و شرکت های بیمه بین المللی نظیر استیت فارم و آل استیت برند خود را بر همراهی در زمان بحران و یا مقابله با آن بنا نهاده اند. این شکل از جایگاه یابی در ذهن مشتری به آنها اعتبار فروش محصولات بدون ریسک را به مشتریان آنها برای حفظ خانواده و اموالشان را داده است اما چالش برندسازی از زمانی آغاز می گردد که حوزه کاری شرکت های بیمه به ارائه محصولات و خدمات در زمینه هایی با ریسک ذاتی بالا می رسد. واقعیتی دیگر نیز وجود دارد که هسته اصلی مشتریان بیمه های اموال و غرامتی به دلیل سوابق نامطلوب ممکن است مشکلاتی در تطابق با پیامهای برند شرکت داشته باشند.
    با این وجود صنعت بیمه باید به نحوی با ثبات به ارائه پیشنهادات خود به مشتریان ادامه دهد و امیدوار به جذب و نگهداری مشتریان باشد. حرکت در بازار خدمات مالی می بایست از طریق تأکید بر سابقه و خوشنامی صنعت صورت گیرد و شرکت بیمه باید به صورت داخلی و خارجی بیمه را به عنوان عنصری اساسی به تصویر آینده مالی مشتری پیوند یزند. در این میان شرکت هایی موفق می شوند که اهمیت استراتژی برند را به عنوان بخشی حیاتی از استراتژی عمومی کسب و کار دریابند. استراتژی برند نقشی اساسی در استقرار و توسعه محتوای
    مدعیات و تعهدات بیمه گران دارد و در نهایت تصویر نوین شرکت ها و به پیرو آنها صنعت را شکل می دهد.

    ایجاد ارزش ویژه برند پایدار
    یکی از بزرگترین مشکلاتی که شرکتهای بیمه در ایجاد ارزش ویژه برند با آن مواجه هستند، پیش انگاره های ذهنی درباره شرکتهای خدمات مالی است. اغلب مصرف کنندگان تمیز درستی میان بخشهای مختلف خدمات مالی نمی دهند. لذا انتقال موفق در این بازار مستلزم آن است که شرکتهای بیمه نسبت به بازتعریف زمینه کلی برنامه ریزی خدمات خود اقدامی جدی نمایند.
    حتی بدون ایجاد چنین ارتباطی بسیاری از شرکتها شروع به تحریک مشتریان نسبته به تأمین مالی آنها نموده است. برای مثال شرکت بیمه استیت فارم اقدام به ایجاد آگاهسازی مشتریان درخصوص تمایز در صندوقهای مشترک و بخش بیمه خود نموده است. تغییر نام و نامگذاری محصول برای این منظور کافی نیست. توانایی سازمان برای ایجاد ذهنیت جدید با تاکید بر انتقال از فشار عرضه محصولات جدید به ارائه
    راه حلهای کامل زمینه خدمات مالی برای صنعت بیمه ایران امری حیاتی است.

     

    ورود به حوزه های جدید
    سریعترین راه برای یک شرکت بیمه جهت دستیابی به قابلیت در خدمات مالی و ایجاد این قابلیت از طریق جذب مشتریان جدید است. این رویکرد به شرکت جذب کننده امکان می دهد تا از قابلیت فعلی برند خود با اعمال اثر هاله ای استفاده کند و به تدریج آن را به سمت دلخواه هدایت نماید. تا به امروزه هیچ شرکتی به درستی از این راه استفاده نکرده و اغلب رویکردی محافظه کارانه و یا تقلیدی را برگزیده اند.
    دستیابی به شایستگی از دیدگاه مشتریان در واقع چالشی درون و برون سازمانی است. کارکنان شرکت بیمه باید بهترین سفیران آن کسب و کار باشند. برای مثال در صنعت بیمه ایران، نمایندگان بیمه عمدتاً به عنوان افرادی با دانش متوسط درباره محصولات  بیمه ای شناخته
    می شوند. لذا لازم است این افراد و کلیه کسانی که مسئول ارائه اطلاعات درباره شرکت و یا در نقطه تماس با مشتری هستند، آموزشهای مورد نیاز برای ایفای نقش مشاور بودن برای مشتریان را ببینند. بدون این پشتوانه، نمایندگان بیمه که به عنوان اصلی ترین نقطه تماس با مشتری محسوب می گردند قادر نخواهند بود که فروشی پایدار و موثر انجام دهند و پیام رسانی خارجی اثربخش و مثبت درباره شایستگی در زمینه ارتباطات برند شرکت و همچنین ارتباط با مشتری محقق نمی شود.

     

    زمینه های جدید برای پژوهش
    شرکت های موفق در برند سازی باید به دنبال تعادل مناسب میان پیام مربوط به شایستگی های خدمات و عدم تضاد آن با تداعی گرهای مبتنی بر سوابق شرکت باشند. ایجاد این تعادل مستلزم شناخت موانع ادراکی، خدمات مالی شرکتها و الگوهای نفوذ در خرید بیمه نامه است. لذا یکی از وظایف نهادهای ناظر و فعال در صنعت بیمه شناسایی راههای مناسب جهت ایجاد تمایز و تثبیت جایگاه برند شرکت های بیمه در اذهان بیمه گذاران و همچنین شناسایی رفتار مصرف کنندگان در حوزه های خرد و کلان به منظور طراحی راه حل های جامع مالی و ایجاد وفارداری در میان مشتریان می باشد.

     

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی

    تبلیغات
    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 2988
      کل نظرات : 63
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 3
      تعداد اعضا : 314
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 580
      بازديد ديروز : 1,461
      بازديد کننده امروز : 79
      بازديد کننده ديروز : 206
      گوگل امروز : 18
      گوگل ديروز: 72
      بازديد هفته : 4,001
      بازديد ماه : 39,472
      بازديد سال : 147,107
      بازديد کلي : 256,386
      اطلاعات شما
      آي پي : 54.80.133.210
      مرورگر :
      سيستم عامل :
    مطالب جدید
    • راهنمای استفاده از مقالات سایت www.marjaehoghoogh.ir
    • دانلود کتاب آموزش روابط جنسی ما بین زنان و مردان جلدهای اول دوم و سوم با لینک مستقیم
    • آشنایی با تعدد ازدواج مرد با چند همسر در قوانین موضوعه و موازین شریعت اسلام
    • بررسی و آشنایی با مجازات آزار جنسی زنان در یک بررسی حقوقی
    • آشنایی با نحوه مجازات لاک زدن،مانتوی تنگ و ساپورت پوشان
    • آشنایی با نحوه مجازات مجرمان پرونده های ضرب و جرح در دعاوی خانوادگی
    • بررسی میزان تاثیر مجازات بر جرایم جنسی
    • آشنایی با نکات و مباحثی مهم درباره ازدواج موقت
    • بررسی و آشنایی با فلسفه تفاوت خون بهای زن و مرد در اسلام
    • بررسی و آشنایی با فلسفه تعویق صدور حكم بر طبق قانون جدید مجازات عدم الصاق برچسب مجرمیت است
    • آشنایی با چگونگی ضبط وثیقه و اخذ وجه بتوسط دادگستری و دادسرا
    • آشنایی با صلاحیت محلی دادسرا و بازپرس در قانون آیین دادرسی کیفری جدید
    • آشنایی با صلاحیت دادگاههای عمومی و انقلاب در نظام قضائی جدید
    • بررسی و آشنایی با انواع قرارهای قضایی در نظام دادرسی ایران
    • آشنایی با انواع قرارهای قضایی در نظام دادرسی
    • آشنایی با یکی از قرارهای قضایی که به بسیاری از مجهولات در ضمن رسیدگی به یک دعوا پاسخ می‌دهد
    • بررسی قانون اصلاح قانون ثبت اسناد و املاك مصوب 1310 و قانون اشتباهات ثبتي و اسناد معارض مصوب 1333
    • آشنایی با فهرست‌ اشتباهات‌ ثبتي‌ مصوب‌ 2821353
    • آشنایی با مفهوم فرمالیسم حقوقی
    • آشنایی با حقوق زن در قانون اساسی ایران
    مطالب پربازدید
    • آشنایی با چگونگی و نحوه ابلاغ واقعی و قانونی اوراق قضایی
    • بررسی عقد وقف و شرایط فروش و انتقال مال موقوفه
    • آشنایی با وظايف و اختيارات قانوني قيم در حقوق مدنی و امور حسبی ایران
    • راهنمای استفاده از مقالات سایت www.marjaehoghoogh.ir
    • حقوق ورزشی و تربیت بدنی
    • آشنایی با آلودگی هوا و حقوقی که مدام تضییع می شود
    • بررسی ماهیت وآثار و احکام آثار ایجاب و قبول
    • بررسی ماهیت حقوقی خطای ورزشی و مسئولیت ورزشکارها از نظر حقوقی و کیفری
    • بررسی رویکرد حقوق کیفری و جزایی ایران در رابطه با مقابله با جرائم علیه اموال و مالکیت --120 صفحه
    • بررسی قواعد جبران خسارت از طریق بیمه شخص ثالث
    مطالب تصادفی
    • آیا میدانید نفقه چیست
    • آشنایی با حقوق مالکيت فکری و معنوي و ابعاد آن در قوانين و مقررات
    • آشنایی با مبانی دين و حقوق بشر
    • شرایط وكالت بدون حق دفاع
    • آشنایی با بحثی تاریخی اقتصادی فقهی درباره دیات ششگانه